استفاده از گچ برای دکوراسیون داخلی و نمای خارجی و بیرونی ساختمان سابقه طولانی مدتی دارد و یکی از راه هایی که به راحتی و بدون سختی و صرف زیاد وقت و هزینه میتوان دکوراسیون داخلی را تغییر داد استفاده از گچبری پیش ساخته است.
امروزه با استفاده از سبک های قدیمی و سنتی و با به کار گیری تکنولوژی و پیشرفت در صنعت ساختمان سازی به راحتی میتوان از گچبری پیش ساخته در مکان های مختلف مثل هتل ، سالن های کنفرانس و آپارتمان ها و … استفاده کرد و جلوه زیبایی به منزل یا محل کار خود داد.
این هنر یکی از خدمات گچبری است که مجموعه هنر برتر ارائه میدهد یعنی هم شما میتوانید یکی از نمونه های این خدمات را برای مکان مورد نظر خود انتخاب کنید و هم میتوانید سفارش طرح و مدل برای خود دهید که در ادامه این مطلب با همه چیز درمورد این خدمات آشنا میشوید.

گچبری پیش ساخته چیست؟

گچبری سنتی شامل نقش زدن بر روی حجمی از گچ برای تزئینات و کاربرد های مختلف هنری با استفاده از ابزار های مختلف است که همچنان مرسوم و است طرفداران زیادی دارد اما با پیشرفت تکنولوژِ در زمینه ساختمان سازی و دکوراسیون و همچنین گچبری و برای سرعت دادن به انجام پروژه ها ، ساخت و نصب گچبری پیش ساخته روز روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.
برای تولید این نوع گچبری ، با استفاده از گچ و برخی ابزار ها قالب های گچی تهیه شده توسط گچ فشرده به همراه برخی مواد اولیه دیگر قالب ‌بندی می‌شوند که این محصول دارای طرح و مدل های زیادی است و با استقبال فراوان و محبوبیت زیادی روبرو شده است.

امكان نصب ابزارهاي پيشساخته گچي روي انواع سقف كاذب و ديوارهاي داخلي،
اجراي انواع قاب سازي و دور لوستر و كنج هاي سقف و … ،
جايگزين مناسب براي گچبري دستي،
اجرا روي ديوارهاي گچي و چوبي بدون نياز به زيرسازي،
توليدكننده ي اين ابزار قطعا درامد بيشتري نسبت به واسطه داره،
موارد لازم جهت توليد: فضاي كارگاهي- ميز كارهايي با ابعاد بزرگ و هم تراز- شمشه براي هم تراز نگه داشتن قالب ها- سيم و كنف براي جاگزاري داخل قالب ها جهت مقاوم تر شدن و عدم شكستگي و ترك هنگام جابجايي- پيمانه براي اندازه گيري ميزان گچ و اب-
ميدونيد ابزار پيشساخته گچي چطور توليد ميشه؟
درست كردن مايع گچ
قراردادن سيم يا كنف داخل قالب
ريختن مايع گچ داخل قالب
صاف كردن سطح روي قالب با ماله و كاردك بعد از خميري شدن گچ،
بعد از حدود ١ ساعت ابزار از قالب خارج ميشه و به خشك خانه منتقل ميشه و ١٢ تا ١٥ ساعت بعد خارج ميشه و حداقل دو ساعت در فضايي با دماي معمولي قرار ميگيره و سپس قابل مصرف هستند،
خشك خانه فضايي ست با دماي حدود ٤٠ تا ٦٠ درجه داراي وسايل گرمايشي و پنكه و تهويه هاي مناسب كه طوري كه فضا دم نكند وگرنه ابزارها پخته ميشن
ابزارهاي قاب سازي و گلويي بعد از توليد حتما بايد بصورت عمودي و صاف نگه داري بشن كه تاب برندارن،
اين ابزارهاي رنگ پذيري بالايي دارن و امكان اجراي انواع رنگ هاي دكوراتيو روي آن هست،
براي ارسال به مسيرهاي دور با استفاده از فوم و تخته چوب و كارتن بسته بندي ميشن كه آسيب نبينن

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!